Slevový kupon umíme nyní omezit i na konkrétní produkty. Bude tedy aktivní jen pokud bude mít zákazník v košíku určitý mateřský produkt.Můžete ho tedy využít například jako...
V editaci kategorie si můžete zvolit, jaké štítky se produktům v této kategorii mají přiřadit. Tyto štítky bude automat přiřazovat produktům v dané kategorii, ze všech ostatních...
V importech se nyní dostanete i k zanořenému prvku. Tedy pokud máte třeba tohle:
Tak se nyní dostanete k elementu amount přímo, bez nutnosti vytváření importních skriptů na míru.
Velkoobchod dostal další funkce!Předně v mateřském produktu jsme rozšířili boxík Velkoobchod.Ceny pro velkoobchodUž delší dobu si zde můžete vyplnit velkoobchodní cenu, která se...
V Nastavení -> Detail produktu si můžete zapnout zobrazení odkazů na jiné jazykové mutace. Funkce zobrazí odkazy na stejný produkt na zahraničním eshopu. Je třeba mít nastaveny...
Zmodernizovali jsme funkci pro kopírování produktu na úrovni eshopu. Nyní vyskočí modal okno, podobné tomu když kopírujete mateřské produkty ve skladě.Můžete změnit název a vybrat...
Facebook a Google Analytics funkci jsme vylepšili o možnost vložit si základní pixel. Nemusíte si ho tak vkládat ručně do skriptů, stačí vyplnit ID v nastavení eshopu.
Pokud máte na svých fakturách datum splatnosti (nastavuje se v editaci fakturační adresy), pak se ukáže i v objednávkách. Po kliknutí toto datum můžete ručně upravit. Funguje i pro...
V nastavení řazení na klasickém eshopu najdete novou funkci: Zobrazit v každé kategorii dole na stránce řadící odkazy.Dole v kategorii to pak udělá takové hezké interní prolinkování:
Pokud přidáte do variantového produktu novou variantu (nový mateřský produkt), produkt získá ikonku Novinka stejně jako u běžného produktu, i když je sám o sobě už starší.
V nastavení klasického eshopu (pro všechny šablony) si můžete vyplnit titulek "Doprava na výdejní místo". Pokud ho vyplníte, dopravci v košíku se rozdělí na dvě části - nejprve na...
Vedle čísla objednávky najdete dvě nové ikonky:První z nich zkopíruje číslo objednávkyDruhá zkopíruje číslo objednávky včetně odkazu do administracePři vložení do tabulek to...
Upgradovali jsme funkci Enhanced Ecommerce tak aby fungovala s novým GA4. Došlo k rozšíření dat, které se do GA (dataLayeru) posílají a také jejich formátu tak aby funkce fungovala jak pro...
Občas potřebujete do emailu vložit dnešní datum (=datum odeslání emailu).Máme na to nový zástupný znak %dd (dnešní datum). Formát je stejný jako u znaku %x (datum objednávky):
Někdy si prostě nemůžete pomoct a potřebujete si rychle postahovat obrázky z matky v max rozlišení. Namísto otevírání každého obrázku a klikání pravým tlačítkem myši je tam na to...
Společně s upgradem běžných zákaznických účtů jsme upgradovali i velkoobchodní účty (velkoobchodní eshopy).Velkou změnou je zapnutí registrace pro všechny. Doposud jste museli...
Zákaznické účty v minulých dnech a týdnech doznaly mnoha změn.Registrace je své vlastní stránce, není dohromady s přihlášením jako tomu bylo doposud:Šablona Next získala...
V nastavení eshopu si můžete zapnout vyhledávání i v článcích na blogu. Výsledky se zobrazí úplně dole, pod produkty.Funkce je dostupná pro šablony Exit a Next.
Bloky Nové produkty a Nejprodávanější, respektive jejich podstránky získaly novou funkci. Můžete si v nich vyplnit horní a spodní popisek. Funkce je dostupná pro šablony Exit a...
Zpětná aktualizace stavů znamená, že po odeslání zásilky přes naše API propojení si můžete nechat automaticky změnit stav objednávky v ExitShopu třeba na Doručeno nebo Vratka a...
Ve statistikách najdete v dolní části boxu "Statistiky podle dnů" tlačítka pro stažení těchto statistik do CSV a také zobrazení těchto dat v modalu a možnost si je vykopírovat pro...
V nastavení v sekci řazení si volíte, za jak dlouhou dobu chcete prodeje počítat. Za celou dobuZa počet dní nastavených v bloku nejprodávanější (pak to sedí s blokem...