Provedli jsme několik úprav, které vedou ke zrychlení načítání. Jednak eshopu - u produktů, které mají mnoho (i stovky) variant, tato změna se projeví i v rychlosti generování XML...
V nastavení fakturační adresy si můžete zapnout rozepsání DPH u jednotlivých položek. Toto není povinná položka na faktuře, ale někteří zákazníci zejména z velkoobchodu to...
V editaci mateřského produktu můžete výchozí nákupní cenu zadávat i včetně DPH. Automaticky se přepočítá na cenu bez DPH.Je tam i nový checkbox, kterým tuto "výchozí" nákupní...
V nastavení eshopu (se zapnutým velkoobchodem) si můžete zapnout zobrazení doporučené maloobchodní ceny:Na eshopu to pak vypadá takto (v detailu produktu):
V kontaktním formuláři (zapíná se v nastavení eshopu) si můžete zapnout zobrazení dvou nepovinných políček - telefonu a čísla objednávky. Pokud je zákazník vyplní, budou zahrnuty v...
V nastavení Zákaznických účtů jsou dvě nové volby. Jednak si můžete zvolit jiný text pro tlačítko zákaznického účtu v závislosti na tom, zda je uživatel přihlášen nebo ne.Dále...
... o novinky nepřijdete. Najdete je v informačním centru, na webu i na našem Facebooku.Zbavili jsme se Wordpress blogu (v dobách největší slávy si ho jistě pamatujete pod názvem Doba...
Do poznámky můžete nyní napsat jakýkoli znak, odstranili jsme technické omezení. Dalším vylepšením je to, že uživatel nemusí klikat na checkbox aby volbu aktivoval - stačí kliknout do...
Ve stavu objednávky si můžete zapnout funkci, která objednávku ve které už nic nechybí (po naskladnění například) přepne do určeného stavu. Například pokud máte stav "Čeká se na...
Ke každé volbě v konfigurátoru můžete přidat poznámku, která se zobrazí jak v detailu produktu u dané volby, tak v košíku. Můžete v ní dodatečně vysvětlit nějaké podrobnosti k...
Pokud máte nějaké omylem vytvořené adresy, tak pokud se nepoužívají v žádné objednávce nebo nejsou nastaveny v eshopu / dopravci, tak je můžete smazat:...
Dokončili jsme kampaň z todo, která tam byla opravdu dlouho a i když se nevybrala plná částka (pánbů zaplať za ty stokoruny), funkce to byla velmi žádaná.
Pokud tedy chcete...
Systém zákaznického kreditu nyní funguje jinak. Namísto speciálního dopravce s nastavenou platbou kreditem (tyto dopravce jsme automaticky deaktivovali) si zákazník může vybrat jakoukoli...
Přidali jsme filtr podle importního kódu – toho kódu, pomocí kterého si importujete produkty do skladu z XML feedů. Trochu jsme i zpřehlednili celý ten sloupec – nejprve jsou...
Ve skladu si můžete filtrovat podle kategorie elektroopadu, kterou má mateřský produkt nastavenou.
https://blog.exitshop.cz/filtrace-podle-elektroodpadu-ve-skladu/
Ve statistikách najdete nový box, který ukazuje to samé co je v administraci v tabulce vpravo nahoře, ale za víc dní (podle toho, co si vyfiltrujete). Maximálně se zobrazí 14 dní (14...
Přehled, kolik produktů a za jakou cenu se prodalo (ve statistkách) jsme přesunuli z vlastního sloupce jen do otazníčku, protože v delším časovém období byl ten sloupec šíleně...
Náročnost: pokročilý.
V závislosti na tom, jak si tvoříte varianty – jestli jako mateřský produkt (ve skladu je modře podbarvený, resp. párovaný produkt z takového...
Do systému jsme přidali dopravce Messenger.cz
Podporu má zatím jen pro Balíkobot, jiné exporty (ať už CSV nebo API) s ním (zatím) nepočítají. Jdou přidávat i vícekusové...
Při přidávání poznámky k objednávce máte možnost jí nastavit, aby ji expedice musela potvrdit.
Na expediční stránce to pak musí balič explicitně potvrdit, že si ji...
U dopravců s výběrem pobočky odběru si můžete nechat skrýt adresu v košíku, zákazník ji nemusí vyplňovat, pokud ji nepotřebujete. Nyní je tato funkce dostupná i pro osobní odběr:...
Fenomén IoT (Internet of Things) dorazil už i do ExitShopu. Tato miniaturní chytrá krabička vás dokáže upozornit na novou objednávku zahráním jedné z klasických melodií, rozsvícením...
Sripty si nyní v ExitShopu můžete řadit, úplně stejně jako si řadíte například dopravce, eshopy atd. Doposud se skripty spouštěly v tom pořadí, v jakém jste je vytvořili (a...
Nasadili jsme do ExitShopu celkem velkou a náročnou změnu, která je ale zatím jen přichystáním půdy pro další rozšiřování.
Jedná se o možnost mít více skladů. Veškeré...
Nejprve shrnutí – doplňkový prodej se nepočítá do statistik, pokud v něm zaškrtnete „Vyřadit ze statistik“. V opačném případě se počítá do obratu.
A jak je to...
Do srdíčka v objednávce, kde se ukazuje, kolik u vás zákazník utratil nyní nepočítáme stornované objednávky. Takové objednávky si nezaslouží být v srdíčku....
Univerzální plugin (ten novější) umí nyní zobrazit i obsah objednávky, po najetí myší. Uměl to ten starý (Univerzální eshop plugin), ale ten už v Supportboxu nejde nově aktivovat...