Nejprve shrnutí – doplňkový prodej se nepočítá do statistik, pokud v něm zaškrtnete „Vyřadit ze statistik“. V opačném případě se počítá do obratu.
A jak je to...
Do srdíčka v objednávce, kde se ukazuje, kolik u vás zákazník utratil nyní nepočítáme stornované objednávky. Takové objednávky si nezaslouží být v srdíčku....
Univerzální plugin (ten novější) umí nyní zobrazit i obsah objednávky, po najetí myší. Uměl to ten starý (Univerzální eshop plugin), ale ten už v Supportboxu nejde nově aktivovat...
V nastavení klasického eshopu v sekci Řazení si můžete zapnout novou funkci – rozdělí produkty na tři části – skladem, skladem u dodavatele a vyprodané (pokud je na shopu...
V ruční kontrole objednávek si můžete zapnout další dvě funkce – jedna z nich je jednoduše to, že zákazník vyplnil DIČ. Druhá zkoumá, zda se jedná o zahraniční DIČ –...
Do ExitShopu jsme přidali napojení na dalšího dopravce – žádané PPL. Nastavení najdete zde. Tentokrát je to dost složité, protože musíte vyplnit přesně číselné řady pro...
V nastavení Zásilkovny si můžete povolit funkci automatické změny stavu objednávky, pomocí kterých může Zásilkovna měnit stavy vašich objednávek v ExitShopu na základě stavů od...
V ovládacím panelu klasického eshopu, v sekci Zákaznické účty -> Nastavení najdete možnost zapnout si dobíjení kreditu.
Po zapnutí se v eshopu automaticky vytvoří skrytý...
V nastavení dodavatele si můžete zvolit, že zboží tohoto dodavatele v košíku změní omezení na minimální hodnotu objednávky nastevenou v dopravci.
Například pokud máte na eshopu...
Na fakturu se běžně uvádí email vašeho ExitShop účtu.
V nastavení fakturační adresy si ho můžete změnit – vyplníte jakýkoli.
A nově tam najdete checkbox, kterým...
V hromadných úpravách kategorií si můžete změnit jejich nadřazenou kategorii.
Funguje to přesně jak píšu. Změní se nadřazená kategorie všech vybraných kategorií. Pokud tedy...
Pokud máte ve filtrování zapnut filtr podle dostupnosti (skladem / skladem u dodavatele), tak pro určité kategorie si ho můžete vypnout. Uděláte tak v nastavení dané kategorie....
Pokud chcete přijímat objednávky jen v určitou denní dobu, můžete si v nastavení klasického eshopu aktivovat funkci „Otevírací doba“. Nastavíte si otevírací dobu podle dnů...
Zákazníkova sleva se na zboží aplikuje jen tehdy, pokud je vyšší než sleva na produktu nebo pokud produkt žádnou slevu nemá. Slevy se ve výchozím nastavení nesčítají.
Nyní si...
V sekci Historie skladu je nový boxík, už čtvrtý, který vám dokáže zobrazit pohyby všech matek, podobně jako když vidíte historii jedné matky. Umožňuje filtrovat podle data,...
U starých a ověřených produktů může jejich historie narůst do skutečně velké stránky, se kterou se špatně pracuje i na špičkových počítačích.
Přidali jsme do historie...
Při vytváření objednávky skrz pokladnu můžete k produktu přidat poznámku, tak jako to může udělat zákazník na eshopu pokud máte zapnuté poznámky k produktům. Nebo pokud...
Wedo od 1.2. mění kompletně podobu svých štítků. Povinný rozměr je A6 a mění se celý štítek, mimo jiné přibyl QR kód.
Pokud využíváte naše API pro Wedo, pak jsou změny...
Odkazy dodavatele jsme zatím do mateřského produktu jen importovali, ale dále se s tím nedalo nic dělat. Můžete si do té kolonky uložit například odkaz na produkt ve velkoobchodě....
V nastavení setu najdete možnost automaticky nastavovat jeho cenu na základě součtu cen produktů, které obsahuje. Můžete nastavit i slevu. Tímto způsobem, pokud zdražíte jednotlivé...
Funkci deadline objednávky jsme vylepšili o doplňující text. Pokud uživatel najede kurzorem na informaci o deadline, zobrazí se mu doplňující text.
Ten si nastavíte v...
Landing pages najdete v ovládacím panelu klasického eshopu. Nyní jsou vylepšeny:
Landing pages získaly vlastní stránku, kde je jejich seznam (podobně jako to má blog s příspěvky)....
Při editaci textů mateřského produktu máte možnost zvolit, aby se tyto texty propsaly do vše napárovaných produktů. Pokud ale např. v jednom eshopu nechcete texty přepisovat, protože je...
V nastavení nákupního košíku si můžete nastavit, aby produkty ve vyskakovacím/hover košíku byly prokliknutelné na detail produktu. Tato funkce je dostupná pro klasický eshop....
Slevovému kódu můžete nyní nastavit, aby neplatil pro zboží v určité kategorii. A nastavíte to tímto checkboxem, který způsobí to, že kód nebude platný jen v určených kategoriích...
Doposud fungoval výběr dopravce a platby následovně – při výběru dopravce se deaktivovaly platby, pro které nebyl dopravce dostupný a naopak. To má jedno omezení, pokud si...
Do nastavení dopravců jsme přidali možnost zvolit dva nové způsoby platby – hotově na prodejně a kartou na prodejně. Zákazník si takový způsob platby může vybrat na eshopu a dá...