Domů > Exitshop Blog

Exitshop Blog

Rozpis zdroje konverzí, filtrace podle UTM


Tyto novinky jsou v Exitshopu už několik měsíců, ale stojí za to se o nich zmínit. V objednávkách můžete filtrovat podle UTM parametrů: Ve statistikách jsme vylepšili spodní...

Nákup, prodej a marže v historii produktu


Do historie mateřského produktu jsme přidali nový sloupec, kde najdete nákupní cenu bez DPH, prodejní cenu včetně DPH a marži v procentech:

Absolutní kumulovaná marže prodaných produktů


Ve statistikách prodaných mateřských produktů najdete nový sloupec s absolutní kumulovanou hrubou marží (bez DPH). Podle tohoto sloupce si celou tabulku můžete i řadit. Výpočet:...

Tisk produktového štítku - EAN místo ID mateřského produktu


Při tisku produktového štítku přímo ze skladu si můžete nechat vyjet štítek s EANem (Tisk EAN) namísto s ID mateřského produktu (Tisk). Tyto dvě tlačítka tisknou štítky na Zebře...

Terciální popisek produktu


Pro nejnovější šablonu Next jsme připravili terciální popisky. Najdete je v ovládacím panelu eshopu a můžete je přiřadit konkrétním produktům, případně je hromadně nastavit podle...

Výchozí obrázek produktu z varianty


Pokud chcete změnit výchozí obrázek variantového produktu na eshopu (který se zobrazuje v kategorii atd), můžete tak jednoduše udělat novým tlačítkem, které najdete v tabulce variant....

QR platby i pro slovenské zákazníky


Do textu emailů z dopravce a stavu si můžete vložit zástupný znak pro QR platbu i pro slovenské zákazníky. Vyžaduje to ale uvedení čísla účtu v přesně daném mezinárodním...

Galerie pro CMS a blog


Obrázky vložené do galerie CMS stránky nebo blogového příspěvku se defaultně ukazují pod příspěvkem. Pokud ale používáte v Exitshopu CKeditor, máte možnost si vložit nový typ...

Popisek kategorie v administraci kategorií


Pro přehlednost a proto, aby šlo ihned vidět, která kategorie popisek má a která ne, jsme přidali do přehledu kategorií nový sloupec, kde tento popisek (jeho část) uvidíte.

Nastavení maloobchodní ceny hromadně


Maloobchodní ceny, které můžete používat v pokladně, nyní můžete nastavit i hromadně ve skladu. Procentem to šlo i dříve, nyní to jde i přímo:

Hromadné nastavení slev


Slevy mateřským produktům můžete nyní nastavit i prostřednictvím hromadných úprav ve skladu. Celá sekce hromadné úpravy prošla změnou rozložení a nyní je tematicky rozdělená....

Strukturovaná data v článcích na blogu


Pro všechny články na blogu jsme přidali strukturovaná data, aby vyhledávače pochopili, že se jedná o článek. Více informací naleznete na odkazu.

Výkonnější hromadná změna stavů objednávek


Hromadná změna stavů objednávek je nyní výkonnější a zvládne změnit stav i více než 200 objednávkám najednou. Můžete tedy použít stránkování po 500 i 1000 objednávkách a...

Vylepšení programu pro tisk štítků - Exitshop Print 2.18


V nové verzi Exitshop Print 2.18 si můžete zvolit, zda program minimalizovat do tray oblasti (jako doposud) nebo na hlavní panel. Na rozdíl od původního Exitshop Print Bridge 1.X totiž...

Změna v DNS záznamech


Vážení klienti, z důvodu dalšího zvýšení odolnosti naší serverové architektury vůči výpadkům (High Availability), bude nutné zase po čase změnit DNS záznamy. Chápeme, že tato...

Chytré řazení variant


V nastavení eshopu -> Detail produktu -> Varianty si můžete zapnout novou funkci - Chytré řazení variant. Pokusí se seřadit varianty následovně: ve stylu velikostí oblečení (S, M,...

Skrytí výrobce na detailu produktu


Rádi byste na produktovém detailu vypisovali výrobce, ale máte toho jednoho, kterého nechcete veřejně ukazovat (např. proto, že neexistuje?) Nyní si ve výrobcích můžete zvolit, že se...

Optimalizace obrázků - převod do WebP


V Exitshopu najdete novou sekci Optimalizace obrázků. V ní si můžete zapnout konverzi JPG, PNG a GIF obrázků do moderního formátu WebP, který ve většině případů zabírá méně místa...

Sidebar widget pro CMS stránky


Sidebar widget obsahuje rychlé kontakty a nejprodávanější produkty; zobrazí se v sidebaru na CMS stránkách, blogových příspěvcích, výpisu příspěvků a landing pages. Nastavíte si...

Hodnocení a recenze obchodu


Přidali jsme do nastavení eshopu možnost zapnout si samostatnou stránku, na kterou se budou automaticky vypisovat recenze e-shopu stažené z Heureky. Můžete si zvolit vlastní URL, název...

Notifikace pro kontrolu duplicitních produktů nyní rozlišuje i vlastnosti


Chytrá notifikace pro nalezení mateřských produktů se stejnými EANy nyní umí rozlišovat i jejich vlastnosti. To znamená, že pokud mají dva mateřské produkty stejný EAN, ale mají jiné...

Změna při mazání mateřských produktů z importu


Pokud smažete mateřský produkt pocházející z XML importu, tak se automaticky znovu nenaimportuje. Pokud se tedy chcete zbavit nežádoucích produktů z XML feedu, můžete je nyní klidně...

Filtrace podle ceny a tlačítka pro rychlý výběr


V nastavení eshopu v sekci Filtrace si můžete u filtrování podle ceny aktivovat "Rychlé buttony". Co to znamená? Pod šoupátkem s nastavením cenového rozsahu se zobrazí tlačítka...

Nová jednostránková šablona Singular je tu


Singular - kompaktní ale zdatný sourozenec Nextu. Singular je nová jednostránková šablona z naší dílny. Kde byla snaha odebrat zbytečné, vylepšit stávající a přidat zcela nové...

Doplňkové služby k produktům a omezení jejich počtu


Můžete si zvolit, zda bude možné k jednomu produktu přidat jeden kus doplňkové služby, nebo zda to bude neomezené.

Skrytí štítku ve výpisu produktů


V nastavení produktového štítku si můžete zvolit, aby se nezobrazoval ve výpisu produktů (kategorie, výsledky vyhledávání, ...) V tom případě se zobrazí jen na detailu produktu.

Vylepšení a změny v hodnocení produktů a obchodu


V nastavení eshopu najdete novou sekci Hodnocení a recenze, kterou jsme přepracovali a postupně ji vylepšujeme. Je rozdělena na nastavení a zdroje recenzí. V nastavení si určíte limity pro...

Vylepšení doplňkových služeb u produktu


U doplňkové služby patřící k produktu si můžete nechat zobrazit obrázek produktu a namísto labelu si můžete nechat vypsat odkaz na přidávaný produkt. V praxi to může vypadat...

Vylepšení pokročilé expedice - rozdělení podle velikosti položek


Provedli jsme drobné vylepšení expedice, pokud ji využíváte ve spolupráci s naší Android aplikací. V jednotlivém mateřském produktu si nově můžete zvolit velikosti jednotlivých...

Rozšířili jsme možnosti vyhledávání podle Sledovacího ID od dopravce


Nově můžete vyhledávat v objednávkách podle sledovacího čísla dopravce u Zásilkovny, DPD, PPL, GLS, České pošty i Pošty bez hranic jak přímým sejmutím kódu z balíku, tak i...