Domů > Exitshop Blog

Exitshop Blog

Zobrazení hmotnosti na eshopu


V detailu produktu si můžete zobrazit jeho hmotnost, stejně jako rozměry. https://blog.exitshop.cz/zobrazeni-hmotnosti-na-eshopu/

Filtrování ve skladu podle vlastností


Do skladu jsme přidali 4 (slovy čtyři), resp. 8 (slovy osm) nových filtrovacích políček, které se týkají vlastností – zda ji má produkt nastavenou, zda má její konkrétní...

Stažení sumy pohybů skladových dokladů


V přehledu příjemek a výdejek najdete nové tlačítko, které vám stáhne excelovský soubor se sumou pohybů mateřských produktů ze všech vyfiltrovaných příjemek / výdejek....

Nová API metoda – změna ceny


Přes ExitShop API můžete nyní měnit i cenu mateřských produktů. Více informací naleznete v dokumentaci. Postupně přidáváme další a další metody....

Mazání jednotlivých vlastností


V hromadých úpravách ve skladu je další funkce – můžete si nyní smazat z produktů jednotlivé vlastnosti. Doposud šly mazat pouze všechny....

Vypnutí indexace dlouhého popisku


Pokud dlouhý popisek používáte pro dodatečné informace a máte ho například u všech produktů stejný, můžete v nastavení šablony (sekce Vzhled -> Nastavení) vypnout jeho indexaci...

Přírustek ceny dopravy podle hmotnosti


V nastavení dopravce si můžete nastavit přírážku k ceně dopravy podle celkové hmotnosti produktů v objednávce. https://blog.exitshop.cz/prirustek-ceny-dopravy-podle-hmotnosti/

Fulltextové hledání ve skladu


Ve skladu je nové políčko, pomocí kterého můžete prohledávat mateřské produkty: Hledá se v ID, vlastním ID, názvu dodavatele, dodavateli, názvu produktu, popisku a čárových...

Relativní odkazy na CMS stránky


U seznamu CMS stránek naleznete “relativní” odkazy, které si můžete vložit do jiné CMS stránky, Obsahu nebo douhohého popisku produktu: Takový odkaz pak bude funkční i...

Dva nové způsoby řazení ve skladu


Ve skladu můžete nově řadit podle Vlastního ID a podle kusů skladem. https://blog.exitshop.cz/dva-nove-zpusoby-razeni-ve-skladu/

Hromadná změna dlouhého popisku ve skladu


Dlouhý popisek (pro všechny jazyky) můžete změnit skrze hromadné úpravy ve skladu a rovnou to i propsat do napárovaných eshopů....

Vlastní hezké URL produktů


V editaci produktu na klasickém eshopu si můžete zvolit vlastní hezkou URL produktu. Ta zůstane trvale a nebude se měnit v závislosti na názvu produktu....

Filtrování v objednávkách podle čísla zásilky z CSV


V objednávkách můžete nyní filtrovat podle čísla zásilky i z nahraného CSV souboru: A filtr vám poté řekne, kterou zásilku tam nenašel: Příklad použití – když...

Blog a obrázky


Microsites a klasické eshopy dostaly novou funkci – v článcích na blogu si můžete nahrát galerii obrázků a jeden z nich určit jako hlavní, ten se pak bude ukazovat jako náhledový...

Poznámka pro dopravce


V košíku si můžete aktivovat nové políčko – poznámku pro dopravce. Prozatím se ukládá k objednávkám kde ji vidíte a exportuje se do Zásilkovna API. Do dalších exportů ji...

Import a export popisků pro srovnávače zboží v kategoriích


V kategoriích najdete tlačítko Přeložit, kde si zatím můžete vyexportovat Excelovský soubor s Category Textem pro Heureku, Zboží a Google. Plánujeme tam přidávat další políčka,...

Dynamicky přepočítávát cenu při změně množství


V nastavení klasického eshopu v sekci Nákupní košík máme novou podvolbu: Dynamicky přepočítávát cenu při změně množství. Pokud si zadáte do okýnka pro počet kusů číslo...

Dvě nové šablony pro klasický eshop


Do systému jsme přidal dvě nové šablony, obě založené na Bootstrap 4. Obě jsou zatím v režimu BETA a mohou se tedy měnit. Šablona Progress Šablona Family...

Tvorba variantových produktů ve skladu


Varianty se tvoří v ExitShopu přímo na jednotlivých eshopech. Vytvoříte produkt a do něj vložíte ID mateřských produktů. Nyní jsme tento proces zjednodušili, varianty si můžete...

Hromadné smazání nastavení pro porovnávače


Do hromadných úpravách ve zboží jsme přidali možnost každou položku smazat, ne jen změnit. https://blog.exitshop.cz/hromadne-smazani-nastaveni-pro-porovnavace/

Výběr více checkboxů pomocí klávesy Shift


Pokud chcete vybrat více checkboxů najednou, můžete kliknout na první, podržet klávesu Shift a kliknout na poslední. Automaticky se vyberou všechny políčka mezi nimi. Tuto funkci možná...

Statistiky a obrat bez DPH a poštovného -5%


Pokud patříte k těm, kteří si do svých statistik uvádějí obraty ponížené o 5% (kvůli vratkám atd), tak nyní uvidíte ve statistikách nový řádek s přesně tímto číslem....

Neomezený sklad a hláška


Pokud používáte neomezený sklad (řekl bych, takový předchůdce fake množství), můžete si nastavit hlášku, která se má u vyprodaných produktů zobrazovat. Doposud se tam vždy...

Vylepšení doplňkového prodeje


Pokud používáte doplňkový prodej tak si můžete zvolit (editovatelnou) hlášku “Zdarma” místo ceny 0 Kč. https://www.blog.exitshop.cz/vylepseni-doplnkoveho-prodeje-2/

Vylepšení ruční kontroly objednávek – zvolení podmínek a stahování emailů


Ve funkci Ruční kontrola objednávek jsme provedli následující vylepšení: U každé podmínky si můžete zvolit, zda právě ona se má provádět nebo ne.Přidali jsme novou notifikaci...

Vyjímky ze zobrazení vyprodaných produktů – nyní i pro varianty


V nastavení eshopu si můžete vybrat, které vyprodané produkty zobrazovat na eshopu a nyní si to samé můžete zvolit u konkrétních variant. Defaultně to mají všechny varianty zapnuté...

Řazení v kategorii podle nejprodávanějších


Produkty v kategorii na klasickém eshopu se podle nejprodávanějších doposud řadily podle čísel za celou dobu. Nyní, pokud máte aktivní funkci Blok – Nejprodávanější, se...

Pořadí menu jednostránkového eshopu respektuje pořadí sekcí


V jednostránkovém eshopu si můžete měnit pořadí jednotlivých částí stránky, tuto volbu najdete v ovládacím panelu eshopu, sekce Obsah. Nyní jsme tuto funkci vylepšili, změní se...

Zařazení produktu do nadřazených kategorií


Při ukládání produktu v klasickém eshopu si můžete zvolit, aby se automaticky zařadil do všech nadřazených kategorií, podle toho, do jakých kategorií je zařazen nyní. Pokud chcete...

Vylepšení zrcadlení eshopu


Zrcadlení klasického eshopu jsme nyní vylepšili – pracuje se se všemi kategoriemi, do kterých je produkt zařazen, ne jen tou výchozí. Doposud se to řídilo pouze podle výchozí...