Při přidávání produktů do objednávky máte možnost si odfiltrovat označené mateřské produkty tak, abyste je omylem nepřidali do objednávky.
PS. Označením se myslí to, že...
Pro klasický eshop je v nastavení nová funkce – zadání firmy namísto jména a přijmení.
Po kliknutí na tlačítko se pak zobrazí políčko pro zadání firmy. A naopak, po...
Pokud v ExitShopu prodáváte pod více firmami, budete možná chtít mít oddělenou číselnou řadu faktur pro každou firmu. V ExitShopu se toho dá dosáhnout následovně:
V nastavení...
V dopravci si můžete nastavit, že se má u každého produktu, který splňuje podmínku pro dopravu zdarma (= jehož cena je vyšší než nastavená částka Zdarma od) zobrazit vybraný...
Do ExitShop API jsme přidali tři nové metody. Více info v dokumentaci na odkazu.
/user/detail – vrací ID, jméno a email přihlášeného uživatele/statuses/all – vrací...
CUSTOM_LABEL_0 až 2 nyní můžete nastavit i přímo v mateřském produktu, hromadně ve skladu (přidali jsme i filtr) a nebo jako doposud, na úrovni dodavatelů.
Nejvyšší prioritu má...
V objednávkách máme nový export – slovenské DPD. Stáhnete si CSV soubor s objednávkami a můžete ho nahrát do DPD SK administrace a získat tak štítky na balíky....
Při kopírování mateřského produktu si můžete zvolit, zda zkopírovat i další obrázky. Záleží, jestli je budete po vytvoření kopie ihned mazat nebo je chcete ponechat....
Při exportu více jak 1000 faktur (nebo proforem) neproběhne export ihned, ale uloží se do fronty. V průběhu několika minut vám pak dojde do ExitShop administrace zpráva s odkazem na...
Doplňkový prodej a služby jsme vylepšili:
Můžete si zapnout přidání poznámky do objednávky, která obsahuje danou doplňkovou službu. Může se hodit pro rychlý přehled nebo pro...
Vylepšili jsme feed pro Google (klasické i jednostránkové eshopy) – nyní se v případě zlevněného produktu odesílá i sale_price, čili cena po slevě. Google Nákupy se pak mohou...
V nastavení XML feedů každého eshopu si můžete zvolit, že se mají feedy generovat na “tajných” adresách, čili ne na klasických a odhadnutelných /xml/heureka atd. Za tuto...
Filtrovat v objednávkách můžete nyní nejen podle počtu kusů různých druhů produktů, ale i podle celkového počtu kusů zboží v objednávce. Může se hodit, pokud si chcete vyfiltrovat...
ExitShop byl vždy lídrem inovací v oboru a proto jsme před lety jako jedna z prvních eshopových platforem zavedli platby Bitcoinem pomocí služby Bitcoinpay.
Nyní se ale tato služba...
Typická situace – dodavatel vám přes XML feed poskytuje nákupní ceny a vy pomocí koeficientů tvoříte ty prodejní. Máte ale určité produkty, kterým chcete prodejní cenu nastavit...
V mateřském produktu máte možnost vypnout si načítání čárového kódu (EANu) do XML feedů pro srovnávače zboží. Čárový kód tak v produktu zůstane (třeba kvůli naskladňování,...
V nových dobropisech (které si vytváříte ručně v objednávkách) je možné možnost zadat číslo účtu, kam bude chtít zákazník vrátit peníze. Toto číslo se generuje do PDF...
V detailu produktu si můžete zapnout zobrazení datumu doručení. Najdete to v každém eshopu v nastavení, úplně dole. Zadáte deadline pro vytvoření objednávky (dříve bylo toto...
Pokud používáte rozdělené zobrazení dopravy a plateb (dá se nastavit v nastavení eshopu, v sekci Nákupní košík), můžete si do popisků také dosadit zástupné znaky pro zobrazení...
Do odkazů pro dodavatele jsme přidali možnost zobrazit si sloupec s výrobcem. V XML je tento parametr automaticky.
https://www.blog.exitshop.cz/odkazy-pro-dodavatele-a-vyrobce/
Není to přímo eshop – jedná se o jednoduchou microsite nebo spíše blog, který si můžete vytvořit přímo ze seznamu eshopů v ExitShopu:
V základním nastavení microsite si...
Zemi provozu eshopu změníte v Základním nastavení každého eshopu. V systému máme i čátečný překlad eshopu – tlačítka atd, faktur a chybových hlášek....
Produktu na eshopu (pokud si nepáruje cenu z mateřského produktu) můžete v jeho editaci nastavit cenu podle UTM parametrů s kterými zákazník na eshop přišel....
Vylepšili jsme v ExitShopu napojení na službu Balíkobot:
Posílá se i váha objednávky (vypočtená jako součet váhy jednotlivých mateřských produktů)Po odeslání balíků se do...
Změňte si pořadí dodavatelů pomocí čísel, tak jak jste v ExitShopu zvyklí. Můžete si je tak uspořádat dle libosti. Pořadí se samozřejmě projeví v administraci, například ve...