Domů > Exitshop Blog

Exitshop Blog

Pošta bez hranic API – nyní můžete posílat skrz více účtů


Stejně jako u Zásilkovny, nyní si můžete pro konkrétní eshop přepsat nastavení PBH API. https://www.blog.exitshop.cz/posta-bez-hranic-api-nyni-muzete-posilat-skrz-vice-uctu/

Tlačítko pro resetování filtrování


Pokud zákazník filtruje, zobrazí se mu vpravo ve filtru tlačítko Reset pro zrušení aktuálních filtrů. Text tlačítka si můžete upravit v nastavení eshopu. Funkce je automaticky...

Odkaz pro dodavatele a barvičky


Odkaz pro dodavatele nyní obarvuje označené mateřské produkty (u těch se na eshopu nebere v potaz zvýšené fake množství) oranžově, stejně jako ve skladu. Abychom zachovali i...

Slevový kupon na pevnou částku je realitou


Nyní si můžete vytvořit slevový kód i na pevnou částku. Částka se odečítá od celkové hodnoty zboží v košíku. Kupon musíte omezit na eshop (kvůli měně) a volitelně můžete...

Zásilkovna API – nyní můžete posílat skrz více účtů


Pomocí API napojení na Zásilkovnu můžete importovat zásilky a tisknout štítky přímo z rozhraní ExitShopu. Doposud šly zadat údaje pouze k jednomu Zásilkovna účtu globálně, ale...

Zobrazení fake množství na eshopu až po kliku


V nastavení eshopu -> Formátování je nová funkce: Pokud zvýšené (fake) množství zobrazujete odděleně, můžete si jej skrýt a zobrazit až po kliknutí na tlačítko...

Definitivní průvodce problematikou domén, emailů a ExitShopu


Nastavení domény pro eshop Aby váš eshop běžel na doméně, musíte: si ji nejprve koupit (nejlevnější jsou na Wedosu)nastavit její DNS záznamy typu “A” podle návodu v...

Překlad eshopu


V sekci Obsah v eshopu si můžete stáhnout excelovský soubor se všemi texty daného eshopu – tedy ze sekce Obsah, Nastavení i dalších. Můžete si ho upravit nebo nechat přeložit a...

Funkce velkoobchod


V sekci Zákaznické účty, kterou můžete najít v ovládacím panelu eshopu je nová funkce – Velkoobchod. Funkce způsobí, že se na eshopu skryjí ceny a košík a vypíše se...

Filtrování podle výrobce i pro varianty


Pokud máte na eshopu zapnuto filtrování podle výrobce, tak nyní to funguje i pro variantové produkty. Výrobce lze vyplnit v mateřském produktu....

Uspávání chytrých notifikací – každý uživatel zvlášť


Chytré notifikace se nyní uspávají pro každého uživatele (majitel účtu a zaměstnanci s právy admin) zvlášť. Nestane se tedy, že by vám notifikaci uspal nějaký váš zaměstnanec....

Automatický hromadný překlad produktů a nevalidní kódy


Ukážeme si jak se zbavit nevalidního kódu v automatickém překladu textů z předešlého článku. Pokud se Vám v překladu zobrazí v textovém poli kód, v tabulkách google ho můžete...

Naskladňování zboží – vyberte si dodavatele


Při naskladňování máte možnost omezit prohledávané mateřské produkty jen na ty s určitým (nebo i žádným) dodavatelem:...

Vylepšení feedu pro Shoptet


Používáte napojení na Shoptet eshop? Ok, vylepšili jsme XML feed se kterým si můžete zboží v Shoptetu aktualizovat z ExitShop skladu. Nově je tam dlouhý popisek, EAN a výrobce....

Vylepšení chytrých notifikací – omezení na eshopy


Chytré notifikace stále ladíme a nyní jsou tu dvě vylepšení: Notifikace můžete omezit na konkrétní eshopy. Navíc v každé notifikaci je tlačítko, kterým si ji můžete pro daný...

Vylepšení generování chybějícího zboží v objednávkách do PDF


Při objednávání chybějícího zboží v objednávkách skrze toto tlačítko: Můžete využít i export chybějícího zboží do PDF. Tento export je totožný s běžným exportem do...

Nový návod na napojení ExitShopu na AffilBox.cz


Nedávno provedl Affilbox nějaké změny, pokud jej používáte, zde je nový návod. Napojte si Váš eshop na provizní program Affilbox, je to jednoduché, stačí postupovat podle návodu....

Jak vložit do ExitShopu video z YouTube responzivně


Pokud do ExitShopu (nebo i kamkoli jinam) vkládáte video z YouTube, jeho základní kód není responzivní – má pevně danou velikost. To může být problém na mobilech – video pak...

Počet návštěv podle UTM parametrů


Pokud si ve Statistikách vygenerujete toto CSV: Tak v něm pro každou kombinaci UTM parametrů najdete i počet návštěv za posledních 24 hodin – můžete tak sledovat konverzní...

Jak na eshopu vypnout objednávkový formulář


Na ExitShopu si můžete vytvořit i jiný druh stránky, nejen eshop. Stačí vypnout objednávkový formulář. V tomto videu je popis jak na to. Seznam obchodů, Ovládací panel eshopu,...

Jak nastavit SmartSupp v ExitShopu


Jak vložit na eshop fans box s odkazem na Facebookovou stránku


Ukážeme si jak jednoduše vložit do patičky eshopu Page Plugin, který je přímým nástupcem like boxu, hojně používaného na většině webových stránkách. Nejen že tento plugin má...

Chrome doplněk Google Analytics URL Builder – vytvoří vám snadno odkaz s UTM parametry


Sledování odkazu díky UTM je jednou ze základních funkcí, která Vám dopomáhá k vyhodnocování úspěšnosti kampaní a Google Chrome na to má vynikající doplněk. Předpokládám,...

Nový filtr v administraci eshopu – deaktivováno ve skladu


Pomocí tohoto checkboxu si můžete na eshopu vyfiltrovat produkty, jejichž mateřské produkty jsou ve skladu deaktivovány (a na eshopu se tedy neukazují). Můžete si je tedy například...

Jak nastavit XML import od dodavatele


Automatické párovaní plateb (FIO)


Nový návod na napojení ExitShopu na AffilBox.cz


Nedávno provedl Affilbox nějaké změny, pokud jej používáte, zde je nový návod. Napojte si Váš eshop na provizní program Affilbox, je to jednoduché, stačí postupovat podle návodu....

Pozadí eshopů - jak změnit pozadí eshopu


Stačí obrázek nahrát na server: https://www.exitshop.cz/soubory a do vlastního CSS vložit tento řádek: body {background-image:...