V objednávkách vidíte slevu na produktu, pokud existuje. Stejně jako ji vidí zákazník v tabulce zboží, která mu chodí na email nebo ji vidí na děkovací stránce....
V ExitShopu najdete napojení na další platební bránu – Comgate. Zatím je v betaverzi, můžete testovat.
Při registraci jim sdělíte, že používáte ExitShop a automaticky...
V nastavení eshopu si můžete zapnout vedle Ecommerce transakcí už i události spojené s funkcí Enhanced Ecommerce – rozšířeného elektronického obchodu v Google Analytics. Použití...
Určitě jste si toho všimli Drobečky jsou nyní nalepené hned pod hlavičkou, aktivní položka je modrá (dřív byl modrý vždy výchozí bod – Přehled). Jsou více optimalizované i...
Ve spodu dodacího listu se neukazuje pouze celková cena, ale i celkový počet produktů (kromě produktů se zápornou cenou = slev). Může to posloužit jako kontrola při balení....
V objednávkách můžete filtrovat už i podle souhrného typu dopravce. Tedy například podle České pošty, doposud jste museli zvolit přímo typ – balík do ruky atd....
Filtr se dá rozbalit / sbalit kliknutím na celou jeho plochu, ne jen na ikonku.
A rozbalení si filtr pamatuje – i po výběru nějaké vlastnosti. Doposud se v takovém případě...
Pokud zákazník zadá slevový kód a v košíku má produkt, na který se sleva nevztahuje kvůli imunitě, vypíše se hláška u slevového políčka, ale nově i u konkrétního produktu v...
Na produktovém detailu se kromě vlastností produktu samotného vypisují i vlastnosti variant. A to pouze ty, které jsou u všech variant daného produktu společné.
Vypisování se dá...
V produktových štítcích jsou tři novinky:
Můžete si zvolit tučné písmoMůžete používat diakritiku (byl problém s kódováním, vyřešeno)Checkbox “aktivní” už...
Dodavateli můžete nastavit aby vyžadoval minimální cenu objednávky:
Pokud je tedy zboží od daného dodavatele v košíku, všem dopravcům se zvedne minimální částka objednávky a...
Nejprve si na stránce https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin plugin nakonfigurujeme. Zadáme hlavně adresu Facebook stránky a pomocí tlačítka "Get code" získáme kód,...
U Balíku do ruky si můžete (v editaci dopravce) zvolit, že se má nabízet odpolední doručování:
Na eshopu si pak zákazník vybere, jestli chce standardní dopolední nebo odpolední...
V mateřském produktu si křehký produkt označte jako křehký:
Poté v Expedici a okně zabalit, se u takového produktu při balení vypíše výrazná hláška – pokyn pro...