Domů > Exitshop Blog

Exitshop Blog

Jak si nastavit cenové hladiny


Zobrazení slev v objednávkách


V objednávkách vidíte slevu na produktu, pokud existuje. Stejně jako ji vidí zákazník v tabulce zboží, která mu chodí na email nebo ji vidí na děkovací stránce....

Vyzkoušejte platební bránu Comgate


V ExitShopu najdete napojení na další platební bránu – Comgate. Zatím je v betaverzi, můžete testovat. Při registraci jim sdělíte, že používáte ExitShop a automaticky...

Rozšířený elektronický obchod (Enhanced Ecommerce)


V nastavení eshopu si můžete zapnout vedle Ecommerce transakcí už i události spojené s funkcí Enhanced Ecommerce – rozšířeného elektronického obchodu v Google Analytics. Použití...

Hezčí drobečková navigace v administraci


Určitě jste si toho všimli Drobečky jsou nyní nalepené hned pod hlavičkou, aktivní položka je modrá (dřív byl modrý vždy výchozí bod – Přehled). Jsou více optimalizované i...

Dodací listy – celkový počet produktů


Ve spodu dodacího listu se neukazuje pouze celková cena, ale i celkový počet produktů (kromě produktů se zápornou cenou = slev). Může to posloužit jako kontrola při balení....

Implementace služby Adform


V nastavení eshopu (pouze pro klasický eshop) si můžete zapnout propojení ve službou Adform. https://www.blog.exitshop.cz/implementace-sluzby-adform/

Hledání v objednávkách podle typu dopravce – nyní i podle firmy


V objednávkách můžete filtrovat už i podle souhrného typu dopravce. Tedy například podle České pošty, doposud jste museli zvolit přímo typ – balík do ruky atd....

Vylepšení rozbalovaní filtru na eshopech


Filtr se dá rozbalit / sbalit kliknutím na celou jeho plochu, ne jen na ikonku. A rozbalení si filtr pamatuje – i po výběru nějaké vlastnosti. Doposud se v takovém případě...

Imunita vůči slevovým kódům – zobrazení u produktu v košíku


Pokud zákazník zadá slevový kód a v košíku má produkt, na který se sleva nevztahuje kvůli imunitě, vypíše se hláška u slevového políčka, ale nově i u konkrétního produktu v...

Jak si nastavit produktové štítky


Jak si nastavit množstevní slevy


Vlastnosti z variant na produktovém detailu


Na produktovém detailu se kromě vlastností produktu samotného vypisují i vlastnosti variant. A to pouze ty, které jsou u všech variant daného produktu společné. Vypisování se dá...

Štítky – tučné písmo a opravy chyb


V produktových štítcích jsou tři novinky: Můžete si zvolit tučné písmoMůžete používat diakritiku (byl problém s kódováním, vyřešeno)Checkbox “aktivní” už...

Omezení minimální ceny objednávky v dodavateli


Dodavateli můžete nastavit aby vyžadoval minimální cenu objednávky: Pokud je tedy zboží od daného dodavatele v košíku, všem dopravcům se zvedne minimální částka objednávky a...

Fake kusy (zvýšené množství) v seznamu produktů na eshopu


Fake množství už můžete vidět ne jen ve skladu, ale i přímo v produktech na eshopu, na dalším řádku....

Jak funguje blok Také zakoupili


Jak funguje funkce Online zákazníci


ExitShop rozšíření pro prohlížeče


Pro Chrome a Firefox si můžete stáhnout malinké rozšíření, které vám bude ukazovat aktuální počet objednávek za dnešní den....

Jak umístit Facebook Page Plugin na eshop


Nejprve si na stránce https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin plugin nakonfigurujeme. Zadáme hlavně adresu Facebook stránky a pomocí tlačítka "Get code" získáme kód,...

Příjemky a výdejky jsou nyní provázány s historiií mateřského produktu


V historii prodejů mateřských produktů vidíte případné příjemky a výdejky, které k nim patří:...

Jak si nastavit dopravu zdarma OD


Balík do ruky – volba odpoledního doručení


U Balíku do ruky si můžete (v editaci dopravce) zvolit, že se má nabízet odpolední doručování: Na eshopu si pak zákazník vybere, jestli chce standardní dopolední nebo odpolední...

Označte mateřský produkt jako Křehký


V mateřském produktu si křehký produkt označte jako křehký: Poté v Expedici a okně zabalit, se u takového produktu při balení vypíše výrazná hláška – pokyn pro...