Domů > Exitshop Blog

Exitshop Blog

Jak vytvořit nový obchod (eshop)


Jak vytvořit a seřadit kategorie


řazení kategorií, vytvoření kategorií

Export dobropisů do Money S3


Dobropisy (původní i ty z nového systému) si můžete exportovat do účetního softwaru Money S3. Export je zatím v betaverzi, vylaďujeme mouchy....

Ukotvení celé hlavičky


Kromě horizontálního menu si můžete přichytit i celou hlavičku – při scrollování bude tedy vždy přichycená nahoře, ve zmenšené podobě. Nastavení najdete v každém eshopu v...

Hledání v objednávkách podle typu dopravce


Vedle hledání podle názvu dopravce můžete v objednávkách filtrovat i podle typu dopravce, tak jak si jej nastavujete v nastavení dopravce....

Hledání v objednávkách podle názvu mateřského produktu


Stejně jako můžete hledat podle ID mateřského produktu, tak nyní i podle jeho názvu. Děkujeme za topování této funkce ve Vývoji....

Úprava tlačítek v popupu po přidání do košíku


Budu využívat některé pojmy z předchozího návodu. Změna barvy Pro podrobnější vysvětlení se podívejte na předchozí návod. Pokud nechcete měnit obě vlastnosti, stačí vynechat...

Ruční vytváření dobropisů v ExitShopu


Dokončili jsme velmi žádanou funkci z Vývoje. Kromě původních dobropisů máme v ExitShopu nové dobropisy, které mají několik výhod: Můžete vytvořit více dobropisů k jedné...

Vylepšení iframe eshopů


Pamatujete si ještě na iframe eshopy z roku 2015? Jednoduchý způsob jak si umístit zjednodušenou verzi eshopu kamkoliv na web – na microsite, WordPress atd. Objednávky chodí...

Změna pobočky Zásilkovny a Balíku na poštu


V existujících objednávkách s dopravou Zásilkovna (pobočky), Česká pošta (Balíkovna, Balík na poštu) si můžete změnit pobočku. Stačí kliknout na tlačítko Změnit a v popup okně...

Filtr podle typu produktu ve zboží


V přehledu zboží na eshopu najdete nový sloupec – typ produktu. Ihned vidíte, co je daný produkt zač a můžete si i filtrovat....

Měření konverzí – poslední stránka a UTM parametry


ExitShop podporuje UTM tagování – takže pokud je používáte, zobrazí se vám v objednávce (zelená ikonka zeměkoule) a můžete si je vyjet i ve statistikách. Pokud nejsou UTM tagy...

Nastavení pro porovnávače zboží – velký upgrade


Editaci elementů pro porovnávače zboží jsme vylepšili: Category text je nyní oddělený i pro Zboží – je tedy zvlášť pro Heuréku, Zboží i Google.Category text dostal...

Zobrazení a filtrace všech kategorií ve zboží


V přehledu zboží klasického eshopu můžete nyní vidět všechny kategorie, do kterých je produkt zařazen a také v nich filtrovat. Doposud to šlo jen u výchozí kategorie....

Export chybějícího zboží z objednávek


V objednávkách jsme přejmenovali tlačítko “Objednat zboží” na “Chybějící zboží”. Kromě úpravy kusů na cestě si můžete seznam mateřských produktů...

Kopírování mateřských produktů – přenos ID


Při kopírování mateřksých produktů na jiný účet si můžete zvolit, aby se ID původního mateřského produktu vložilo jako další čárový kód. Usnadní to migraci skladu na jiný...

Zobrazení dalších obrázků v detailu produktu


V Nastavení -> Detail produktu si můžete zapnout funkci, která zobrazí jen první řádek dalších obrázků a zbytek schová. Zákazník si to může zobrazit na kliknutí – hláška je...

Jak změnit barvu tlačítka Přidat do košíku


CSS si můžete doplnit v nastavení vzhledu Vašeho eshopu v záložce Vaše doplňkové CSS, svůj kód pište do stejnojmenného pravého textového pole. Níže Vám prakticky ukážu jak si...

Blok Podobné v kategorii – název kategorie


V tomto bloku si můžete zapnout aby si dosadil název kategorie za titulek. Blok Podobné v kategorii se hodí zejména do produktové patičky, takže zákazník nutně nemusí vědět, v...

Vylepšení lišty oznámení


Dokončili jsme funkci z Todo – Vylepšení lišty oznámení. Datum kdy se má objevit a kdy zmizet Nastavení, zda má zůstávat nahoře nebo se pohybovat když jedu dolů Editor textu...

Určete si, kteří zaměstnanci mají přistup k logu


V editaci každého zaměstnance mu můžete povolit, aby se dostal do logu aktivit. Ve výchozím nastavení to mají všichni zaměstnanci (i ti s rolí admin) deaktivované....

Filtrace ve zboží – podle toho, zda je produkt na homepage


V přehledu zboží (klasických eshopů) najdete nový filtr – jednoduše filtruje podle toho, zda je produkt zobrazen na homepage nebo ne....

Logování Javascriptových errorů


V každém eshopu v sekci Skripty najdete tlačítko pro zobrazení Javascriptových chyb (tedy chyb ve skriptech), které byly na eshopu zaznamenány. Log se ukládá 7 dní zpětně. Může to...

Další vylepšení chytrých notifikací


Chytré notifikace pro hlášení návštěv na vyprodaných produktech nyní chodí každé 2h – abyste byli schopni rychleji zareagovat. Současně jsme do nich přidali tlačítko pro...

Notifikace ignorují setové a variantové mateřské produkty


Protože u setů a variant nedávají notifikace (množstevní a cenové) smysl, nyní jsou takové mateřské produkty v notifikacích ignorovány a již tedy nebudou chodit falešné poplachy....

Zrychlení administrace – banky a přidávání do objednávky


Zrychlili jsme Xnásobně ruční (CSV) párování výpisů z banky – a to pro všechny banky a společnosti.Zrychlili jsme přidávání produktů do objednávky z administrace – nyní...

Produkt jen přes Upsell


V mateřském produktu si můžete zaškrtnout kolonku Povolit objednání jen přes Upsell. Takový produkt nepůjde na eshopu objednat (nebude mít tlačítko přidat do košíku ani skladovou...

Historie změny stavů – změny, které provedl systém


Změny ve stavech objednávky, které provedl systém (naplánované změny) jsou nyní snadno rozlišitelné od změn, které udělal majitel účtu. Stejně jako v logu je vidět, zda ji provedl...

Rozdělené políčko pro zadání jména a přijmení – jen pro doručovací adresu


Tato funkce (Nastavení eshopu -> Nákupní košík) nyní funguje jen pro doručovací adresu. Ve fakturační adrese to bylo kontraproduktivní, tam se často zadává název firmy atd....