Nejprve si na stránce https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin plugin nakonfigurujeme. Zadáme hlavně adresu Facebook stránky a pomocí tlačítka "Get code" získáme kód,...
U Balíku do ruky si můžete (v editaci dopravce) zvolit, že se má nabízet odpolední doručování:
Na eshopu si pak zákazník vybere, jestli chce standardní dopolední nebo odpolední...
V mateřském produktu si křehký produkt označte jako křehký:
Poté v Expedici a okně zabalit, se u takového produktu při balení vypíše výrazná hláška – pokyn pro...
Kromě horizontálního menu si můžete přichytit i celou hlavičku – při scrollování bude tedy vždy přichycená nahoře, ve zmenšené podobě. Nastavení najdete v každém eshopu v...
Budu využívat některé pojmy z předchozího návodu.
Změna barvy
Pro podrobnější vysvětlení se podívejte na předchozí návod.
Pokud nechcete měnit obě vlastnosti, stačí vynechat...
Dokončili jsme velmi žádanou funkci z Vývoje. Kromě původních dobropisů máme v ExitShopu nové dobropisy, které mají několik výhod:
Můžete vytvořit více dobropisů k jedné...
Pamatujete si ještě na iframe eshopy z roku 2015? Jednoduchý způsob jak si umístit zjednodušenou verzi eshopu kamkoliv na web – na microsite, WordPress atd. Objednávky chodí...
V existujících objednávkách s dopravou Zásilkovna (pobočky), Česká pošta (Balíkovna, Balík na poštu) si můžete změnit pobočku. Stačí kliknout na tlačítko Změnit a v popup okně...
ExitShop podporuje UTM tagování – takže pokud je používáte, zobrazí se vám v objednávce (zelená ikonka zeměkoule) a můžete si je vyjet i ve statistikách.
Pokud nejsou UTM tagy...
Editaci elementů pro porovnávače zboží jsme vylepšili:
Category text je nyní oddělený i pro Zboží – je tedy zvlášť pro Heuréku, Zboží i Google.Category text dostal...
V přehledu zboží klasického eshopu můžete nyní vidět všechny kategorie, do kterých je produkt zařazen a také v nich filtrovat. Doposud to šlo jen u výchozí kategorie....
Při kopírování mateřksých produktů na jiný účet si můžete zvolit, aby se ID původního mateřského produktu vložilo jako další čárový kód. Usnadní to migraci skladu na jiný...
V Nastavení -> Detail produktu si můžete zapnout funkci, která zobrazí jen první řádek dalších obrázků a zbytek schová. Zákazník si to může zobrazit na kliknutí – hláška je...
CSS si můžete doplnit v nastavení vzhledu Vašeho eshopu v záložce Vaše doplňkové CSS, svůj kód pište do stejnojmenného pravého textového pole.
Níže Vám prakticky ukážu jak si...
V tomto bloku si můžete zapnout aby si dosadil název kategorie za titulek.
Blok Podobné v kategorii se hodí zejména do produktové patičky, takže zákazník nutně nemusí vědět, v...