Domů > Exitshop Blog

Exitshop Blog

Snížení nebo zvýšení fake kusů v importu


V nastavení importu mateřských produktů do skladu si můžete nyní kromě ceny (v %) upravovat i zvýšené (fake) množství (v kusech). Můžete tedy nechat produkt od dodavatele...

Vlastnosti – název pro XML feedy


V editaci vlastnosti můžete nyní vyplnit kolonku Název pro XML feedy a ten se použije do výstupů pro Heureku, Zboží atd. Pokud ho nevyplníte, pošle se tam interní název jako doposud....

Vlastní produktové štítky


Dokončili jsme nový placený modul – Štítky produktů na eshopu. Dovolí vám definovat si (globálně) vlastní štítky – text, barvu textu a pozadí: A tyto štítky...

Chytré notifikace


Oživili jsme sekci Notifikace o dva nové druhy: Duplicitní název produktu – jednou denně prohledá vaše eshopy a když najde produkty se stejným názvem, dostanete o tom podrobnou ES...

Odkazy pro dodavatele – úprava i fake kusů


Odkazy skladu pro dodavatele jsou užitečné věci – nyní můžete v takovém odkazu povolit i editaci fake kusů (zvýšeného množství), vedle editace kusů na cestě....

Volba výchozího obrázku produktu


V mateřském produktu ve skladu máte možnost zadat hlavní obrázek a pak libovolné množství dalších. V editaci napárovaného produktu v eshopu si nyní můžete vybrat, že hlavní...

Vyhledávání na klasickém eshopu – stránkování


Jak už název napovídá, pokud máte zapnuté stránkování v kategorii, nyní se použije i pro výsledky vyhledávání. Stejně tak textová informace o počtu zobrazených a celkových...

Fixace kurzu pro přepočet měn na eshopu


Ve správě kurzů máte nyní možnost vepsat si vlastní, fixní kurz, který se nebude automaticky aktualizovat a to pro každou měnu zvlášť. Kurzy se používají zejména, pokud...

Validace telefonního čísla


Z telefonního čísla se nyní při vzniku objednávky odstraňují předvolby, stejně tak prázdné znaky (jako doposud) a do objednávky se přidá poznámka, pokud má číslo podezřelou...

Editor textů nyní vkládá obrázky responzivně


Upravili jsme textový editor v administraci ExitShopu tak aby nově vložené obrázky byly responzivní (automaticky se přidá třída .img-responsive-editor)....

Vyskakovací okno se slevovým kódem – nové způsoby vyvolání


Kromě již existujícího způsobu (při první návštěvě – tzn. ihned po vstupu na web) jsme přidali další dva způsoby – po návštěvě Xté stránky (lze nastavit) a po...

Vylepšení nákupních seznamů


Při exportu vybraných produktů ze skladu si můžete nově zvolit export i čárového kódu ve formu obrázku (pro ID mateřského produktu i EANy) a také výchozí umístění produktu....

Zadávání EANů už při vytváření mateřského produktu


Nyní můžete zadávat čárové kódy EAN (klidně rovnou z čtečky) hned při zakládání mateřských produktů....

Expedice – zapamatování stavu dokončených objednávek


Ve výchozím nastavení v Expedici se předvybírá stav, který má nastaven zaměstnanec. Nyní si stránka vybraný stav pamatuje, takže když si ho změníte, příště vás tam bude čekat....

Filtrování zákazníků podle otevřených newsletterů


V sekci Zákaznící najdete nový filtr, pomocí kterého si můžete vyfiltrovat zákazníky, kteří si otevřeli alespoň jeden z vybraných newsletterů. Data o otevření konkrétním...

Statistiky mateřských produktů – nový sloupec – součet nákupních cen


V sekci Statistiky, v boxu s prodanými mateřskými produkty, najdete nový sloupec – součet reálných nákupních cen z objednávek....

Hromadný překlad vlastností a hodnot


Vlastnosti a jejich hodnoty můžete nyní hromadně překládat v Excelu stejně jako mateřské produkty. Stáhnete si excelovský soubor ve zvoleném jazyce, pošlete překladateli a nahrajete...

Názvy mateřských produktů v přehledu zboží v administraci


Přidali jsme řádek s názvem mateřského produktu do přehledu zboží v administraci. Zobrazí se, pokud je daný produkt napárovaný nebo přímo mateřský a jeho název se liší od názvu...

Hromadný překlad mateřských produktů


Ve skladu najdete nové tlačítko Překlad, které slouží k exportu a následnému importu excelovských souborů s překlady produktů. Můžete si tedy vyexportovat české texty,...

Filtrování ve skladu podle překladů


Ve skladu si nyní můžete filtrovat podle toho, do jakých jazyků máte mateřský produkt přeložen a do kterých ne. Jedná se o placený modul....

Našeptávač pro vyhledávání produktů


V nastavení klasického eshopu si můžete zapnout funkci Ajaxového hledání (našeptávače) – uživatel vidí výsledky hned při psaní dotazu. Stejně jako běžné hledání hledá...

XML výstupy pro porovnávače – omezení na minimální cenu produktu


V sekci XML výstupy každého eshopu najdete políčko, kam můžete vyplnit minimální cenu produktu. Produkty s nižší než nastavenou cenou se tak do daného XML feedu nepromítnou....

Statistiky mateřských produktů – nový sloupec – ID


Ve statistikách prodaných mateřských produktů najdete nově sloupec ID, tedy ID mateřského produktu a to i s filtrací....

Slevový řádek i pro klasické eshopy


Zrušili jsme sekci Formát slevy – nyní se titulek i text slevy edituje v nastavení eshopu, v sekci Formátování. Můžete si tedy text vyladit pro každý eshop zvlášť. S tím...

Sólo objednávky pro vybrané mateřské produkty


ExitShop získal novou pokročilou funkci – možnost automatického rozdělení objednávky před expedicí podle mateřských produktů. Více v nápovědě....

Zrychlení vyhledávání na klasických eshopech


Postupně vylepšujeme vyhledávání na klasických eshopech, nyní jsme zapracovali na samotné rychlosti, která byla po poslední úpravě snížená. Indexy jsou nyní ukládány do separátní...

Poznámky k mateřským produktům


Poznámky k mateřským produktům se ukazují na naskladňovací i vyskladňovací stránce (všechny) a také v editaci mateřského produktu (poslední z nich). Můžete je také editovat přímo...

Zaměstnanci můžete skrýt sklad


Jakékoli zaměstnanecké roli můžete zcela skrýt sklad pomocí této volby v editaci zaměstnance: https://www.blog.exitshop.cz/zamestnanci-muzete-skryt-sklad/

Twisto API – aktivace a zrušení faktury


Pokud na svých eshopech využíváte platební modul Twisto, můžete si nyní v editaci stavu objednávky zvolit, zda má daný stav aktivovat, zrušit nebo vrátit celou fakturu....

Nová automatická poznámka do objednávek – špatné PSČ


Pokud si uživatel splete pole město a PSČ (z praxe), u objednávky se vám vytvoří nová poznámka ohledně špatného PSČ. Myslím, že je to lepší než uživatele nutit to přepisovat v...