Domů > Exitshop Blog

Exitshop Blog

Jak v ExitShopu přeskladnit část zboží na jinou pozici


Pokud omylem naskladníte část produktů na jinou pozici, můžete si ji opravit hromadně pomocí nového tlačítka Přeskladnit.

Omezení dopravce na výšku balíku


Pokud máte v mateřských produktech vyplněnou výšku, tak tento rozměr můžete použít v dopravci pro jeho omezení. Například pokud nabízíte Doporučené psaní (zásilku), nastavíte si...

Jiný obrázek zboží pro porovnávače


Pokud chcete do XML feedů pro Heureku a spol. posílat jiný obrázek než máte na eshopu (například bez vodoznaku), můžete si jej vyplnit v editaci produktu....

Expedice – stav po dokončení objednávky a expedice pomocí klávesnice


Před časem jsme vylepšovali Expediční stránku tak, aby si pamatovala stav objednávky po dokončení. Tuto úpravu jsme ale nyní zrušili a nahradili ji nastavením výchozího stavu v...

Filtr v kategorii – defaultně schovaný


V kategorii máte možnost si zvolit, že její filtry budou ve výchozím stavu skryté a až zákazník si je rozbalí. Zabalení / rozbalení si prohlížeč pamatuje jako doposud....

Snížení nebo zvýšení fake kusů v importu


V nastavení importu mateřských produktů do skladu si můžete nyní kromě ceny (v %) upravovat i zvýšené (fake) množství (v kusech). Můžete tedy nechat produkt od dodavatele...

Vlastnosti – název pro XML feedy


V editaci vlastnosti můžete nyní vyplnit kolonku Název pro XML feedy a ten se použije do výstupů pro Heureku, Zboží atd. Pokud ho nevyplníte, pošle se tam interní název jako doposud....

Vlastní produktové štítky


Dokončili jsme nový placený modul – Štítky produktů na eshopu. Dovolí vám definovat si (globálně) vlastní štítky – text, barvu textu a pozadí: A tyto štítky...

Chytré notifikace


Oživili jsme sekci Notifikace o dva nové druhy: Duplicitní název produktu – jednou denně prohledá vaše eshopy a když najde produkty se stejným názvem, dostanete o tom podrobnou ES...

Odkazy pro dodavatele – úprava i fake kusů


Odkazy skladu pro dodavatele jsou užitečné věci – nyní můžete v takovém odkazu povolit i editaci fake kusů (zvýšeného množství), vedle editace kusů na cestě....

Volba výchozího obrázku produktu


V mateřském produktu ve skladu máte možnost zadat hlavní obrázek a pak libovolné množství dalších. V editaci napárovaného produktu v eshopu si nyní můžete vybrat, že hlavní...

Vyhledávání na klasickém eshopu – stránkování


Jak už název napovídá, pokud máte zapnuté stránkování v kategorii, nyní se použije i pro výsledky vyhledávání. Stejně tak textová informace o počtu zobrazených a celkových...

Fixace kurzu pro přepočet měn na eshopu


Ve správě kurzů máte nyní možnost vepsat si vlastní, fixní kurz, který se nebude automaticky aktualizovat a to pro každou měnu zvlášť. Kurzy se používají zejména, pokud...

Validace telefonního čísla


Z telefonního čísla se nyní při vzniku objednávky odstraňují předvolby, stejně tak prázdné znaky (jako doposud) a do objednávky se přidá poznámka, pokud má číslo podezřelou...

Editor textů nyní vkládá obrázky responzivně


Upravili jsme textový editor v administraci ExitShopu tak aby nově vložené obrázky byly responzivní (automaticky se přidá třída .img-responsive-editor)....

Vyskakovací okno se slevovým kódem – nové způsoby vyvolání


Kromě již existujícího způsobu (při první návštěvě – tzn. ihned po vstupu na web) jsme přidali další dva způsoby – po návštěvě Xté stránky (lze nastavit) a po...

Vylepšení nákupních seznamů


Při exportu vybraných produktů ze skladu si můžete nově zvolit export i čárového kódu ve formu obrázku (pro ID mateřského produktu i EANy) a také výchozí umístění produktu....

Zadávání EANů už při vytváření mateřského produktu


Nyní můžete zadávat čárové kódy EAN (klidně rovnou z čtečky) hned při zakládání mateřských produktů....

Expedice – zapamatování stavu dokončených objednávek


Ve výchozím nastavení v Expedici se předvybírá stav, který má nastaven zaměstnanec. Nyní si stránka vybraný stav pamatuje, takže když si ho změníte, příště vás tam bude čekat....

Filtrování zákazníků podle otevřených newsletterů


V sekci Zákaznící najdete nový filtr, pomocí kterého si můžete vyfiltrovat zákazníky, kteří si otevřeli alespoň jeden z vybraných newsletterů. Data o otevření konkrétním...

Statistiky mateřských produktů – nový sloupec – součet nákupních cen


V sekci Statistiky, v boxu s prodanými mateřskými produkty, najdete nový sloupec – součet reálných nákupních cen z objednávek....

Hromadný překlad vlastností a hodnot


Vlastnosti a jejich hodnoty můžete nyní hromadně překládat v Excelu stejně jako mateřské produkty. Stáhnete si excelovský soubor ve zvoleném jazyce, pošlete překladateli a nahrajete...

Názvy mateřských produktů v přehledu zboží v administraci


Přidali jsme řádek s názvem mateřského produktu do přehledu zboží v administraci. Zobrazí se, pokud je daný produkt napárovaný nebo přímo mateřský a jeho název se liší od názvu...

Hromadný překlad mateřských produktů


Ve skladu najdete nové tlačítko Překlad, které slouží k exportu a následnému importu excelovských souborů s překlady produktů. Můžete si tedy vyexportovat české texty,...

Filtrování ve skladu podle překladů


Ve skladu si nyní můžete filtrovat podle toho, do jakých jazyků máte mateřský produkt přeložen a do kterých ne. Jedná se o placený modul....

Našeptávač pro vyhledávání produktů


V nastavení klasického eshopu si můžete zapnout funkci Ajaxového hledání (našeptávače) – uživatel vidí výsledky hned při psaní dotazu. Stejně jako běžné hledání hledá...

XML výstupy pro porovnávače – omezení na minimální cenu produktu


V sekci XML výstupy každého eshopu najdete políčko, kam můžete vyplnit minimální cenu produktu. Produkty s nižší než nastavenou cenou se tak do daného XML feedu nepromítnou....

Statistiky mateřských produktů – nový sloupec – ID


Ve statistikách prodaných mateřských produktů najdete nově sloupec ID, tedy ID mateřského produktu a to i s filtrací....

Slevový řádek i pro klasické eshopy


Zrušili jsme sekci Formát slevy – nyní se titulek i text slevy edituje v nastavení eshopu, v sekci Formátování. Můžete si tedy text vyladit pro každý eshop zvlášť. S tím...

Sólo objednávky pro vybrané mateřské produkty


ExitShop získal novou pokročilou funkci – možnost automatického rozdělení objednávky před expedicí podle mateřských produktů. Prodáváte něco velkého, co potřebujete poslat jako...