Fake množství (nebo také zvýšené množství) v ExitShopu znamená většinou zboží, které má skladem dodavatel nebo ho máte na externím skladě. Případně prostě chcete na eshopu...
Pro testování děkovací stránky si nemusíte vytvářet fejkové objednávky, ale můžete použít tlačítko Zobrazit ukázkovou potvrzovací stránku. Zatím to šlo jen u té výchozí ze...
Na stránce naskladnit / vyskladnit se nyní u vybraného mateřského produktu ukazuje i dodavatel, název dodavatele a všechny čárové kódy. Krom toho i ID mateřského produktu, které lze...
Vyhledávání produktů na klasických eshopech jsme o něco vylepšili, aby bylo přívětivější pro uživatele.
Nyní nezáleží na přesném pořadí vyhledávaných slov a také jsou...
Zapracovali jsme na funkci Upsell, kterou si můžete zapnout v nastavení každého eshopu. Na děkovací stránce se zobrazí seznam produktů, které si uživatel může jedním kliknutím...
Nyní můžete v objednávkách filtrovat podle počtu produktů v nich obsažených. Je to celkem náročná operace a proto se počet produktů v objednávkách cachuje. Viz obrázek....
Pro aktuálně vyfiltrované mateřské produkty ve skladu nyní vidíte průměrnou marži (v % i v absolutních číslech) a i přirážku. Tyto hodnoty se počítají pro produkty s vyplněnou...
V přehledu emailových newsletterů nyní vidíte nový sloupeček – počet odhlášení. Bude zobrazovat, kolik uživatelů se z odběru newsletterů odhlásilo. Zpětně to už nezjistíme,...
Pokud využíváte API napojení na Poštu bez hranic, tak se k nově přidaným objednávkám automaticky ukládá sledovací url zásilky. Stejně jako u Zásilkovny nebo při manuálním...
Odchozí emaily se pro lepší doručitelnost odesílají z naší ověřené domény exitXXXX@shops.exitshop.cz, případně exitXXXX@customers.exitshop.cz (ze Zákazníků, XXXX je ID eshopu)....
Pokud máte vyplněny hmotnosti v mateřských produktech, jejich součet se vám nyní ukáže u každé objednávky formou ikonky.
Hmotnosti dále můžete využít na omezení dopravců...
Poznámky v administraci jsme interně rozdělili do 10 kategorií a tady jsou první vylepšení, které to přináší:
Na dodacím listu se ukazuje pouze poznámka od zákazníka, kterou...
Stránkování dostalo dvě nové funkce, které si můžete zapnout:
Tlačítko Zobrazit vše – které dělá přesně to, co říká. Zobrazí všechny produkty v kategorii na jedné...
Ve středu 23.1.2018 po 23h proběhne několikaminutová odstávka serveru. Budeme měnit konfiguraci Apache serveru tak, aby nedocházelo k přerušení spojení, na které jste možná při práci...
Odkazy skladu pro dodavatele mají tři nové funkce:
Synchronizace podle eshopu – vedle dodavatele a názvu dodavatele je to třetí způsob, jak si udržet seznam produktů v odkazu...
Když má uživatel otevřený detail produktu na jednostránkovém eshopu, tak při stisknutí tlačítka zpět se detail zavře. Doposud ho musel zavřít kliknutím na křížek nebo na volné...
Od nepaměti lze v mateřském produktu přidat krom hlavního obrázku i další a díky párování ve skladu se tyto obrázky zobrazí na všech eshopech.
Nyní je možné přidat další...
Dokončili jsme crowdfundingovou kampaň “Pokročilé nastavení retargetingového kódu Seznam / Sklik“.
Stačí funkci zapnout a vyplnit ID – automaticky na eshop vloží skript včetně...
Pokud jste ještě u všech eshopů nepřenastavili DNS záznamy, prosím udělejte tak do konce ledna. Eshopy s doménami, které míří na starý server po tomto termínu nebudou fungovat....
Tuto hlášku si můžete nyní upravit v Nastavení eshopu -> Nákupní košík – doprava a platba. Může se hodit, pokud máte dopravce omezené cenou nebo hmotností a pro aktuální obsah...
Nastavení faktur – tedy logo, podpis, reklamační adresa, číslo účtu a další si můžete nyní nastavit nejen pro všechny země zvlášť, ale také pro každou fakturační adresu...
Některé zákazníky může váš plovoucí banner na okraji stránky pobouřit. Nyní jim můžete dát možnost jej trvale zavřít, křížkem.
Zavření plovoucího banneru povolíte v...
Editor textů v ExitShopu nyní vkládá při stisknutí klávesy Enter odstavec (<p>, včetně mezery pod ním). Doposud vkládal nový řádek (<br>).
Pokud budete chtít vložit jen...
A také při vyskladňování. Už není nutné aby si prohlížeč stáhnul všechny mateřské produkty a hledal v nich, hledání probíhá ajaxově na serveru. Zrychlí se tím mnohonásobně...
Vylepšili jsme hromadnou úpravu mateřských produktů – nyní se po každé úpravě modální okno nezavře a stránka neobnoví, ale můžete pokračovat v úpravách dále. Jak to...
Pokud nějaký produkt nemá vlastnost pro filtrování vyplněnou, můžete si v nastavení eshopu (sekce Kategorie, řazení a filtrování) zapnout funkci, která ho zařadí do sekce...
Pokud návštěvník přejde (z jiného webu / reklamy) přímo na detail neaktivního produktu (je např. vyprodaný a máte nastaveno aby se takové produkty skrývaly), na jednostránkovém...
Jednostránkový eshop dostal dvě nové funkce. Obě jsou deaktivované a můžete si je zapnout.
První z nich se jmenuje Zobrazit křížky pro odebírání produktů – v...