Domů > Exitshop Blog

Exitshop Blog

Zrychlení vyhledávání na klasických eshopech


Postupně vylepšujeme vyhledávání na klasických eshopech, nyní jsme zapracovali na samotné rychlosti, která byla po poslední úpravě snížená. Indexy jsou nyní ukládány do separátní...

Poznámky k mateřským produktům


Poznámky k mateřským produktům se ukazují na naskladňovací i vyskladňovací stránce (všechny) a také v editaci mateřského produktu (poslední z nich). Můžete je také editovat přímo...

Zaměstnanci můžete skrýt sklad


Jakékoli zaměstnanecké roli můžete zcela skrýt sklad pomocí této volby v editaci zaměstnance: https://www.blog.exitshop.cz/zamestnanci-muzete-skryt-sklad/

Twisto API – aktivace a zrušení faktury


Pokud na svých eshopech využíváte platební modul Twisto, můžete si nyní v editaci stavu objednávky zvolit, zda má daný stav aktivovat, zrušit nebo vrátit celou fakturu....

Nová automatická poznámka do objednávek – špatné PSČ


Pokud si uživatel splete pole město a PSČ (z praxe), u objednávky se vám vytvoří nová poznámka ohledně špatného PSČ. Myslím, že je to lepší než uživatele nutit to přepisovat v...

CATEGORY_TEXT v kategorii nyní funguje jinak


Na podnět z fóra jsme předělali chování elementu CATEGORY_TEXT (Heuréka, Zboží), pokud ho vyplňujete v kategorii. Nyní můžete vyplnit celou cestu, neskládá se automaticky strom...

Možnost rozdělení políček pro jméno a přijmení v košíku


V nastavení eshopu, sekce Nákupní košík, naleznete novou volbu – rozdělit zákazníkovi políčko Jméno a přijmení na dvě. Funguje to stejně jako rozdělení ulice a čísla...

Detail produktu – tři vylepšení pro jednostránkové eshopy


V sekci Nastavení eshopu -> Detail produktu najdete dvě novinky (pro jednostránkové eshopy): Další obrázky produktu se v detailu jednostránkového eshopu zobrazují dole pod dlouhým...

Napojení na Dropshipping.cz a Zásilkovna


V ExitShopu už nějakou dobu podporujeme přeposílací obchody skrze systém Dropshipping.cz. Nyní jsme implementovali i automatický přenos pobočky Zásilkovny do tohoto systému....

Nová funkce v podmínkách – fake množství


Do cenových Podmínek jsme přidali dvě nové funkce – fake množství nižší než a fake množství vyšší než. Můžete si tedy udělat například podmínku, která sníží cenu...

Fake množství


Fake množství (nebo také zvýšené množství) v ExitShopu znamená většinou zboží, které má skladem dodavatel nebo ho máte na externím skladě. Případně prostě chcete na eshopu...

Pokladna a Zásilkovna


Při vytváření objednávky skrz Pokladnu, resp. spíše při Zopakování už existující objednávky nyní můžete vyplnit pobočku Zásilkovny....

Testování děkovací stránky i z dopravce


Pro testování děkovací stránky si nemusíte vytvářet fejkové objednávky, ale můžete použít tlačítko Zobrazit ukázkovou potvrzovací stránku. Zatím to šlo jen u té výchozí ze...

Drobné vylepšení naskladňovací stránky


Na stránce naskladnit / vyskladnit se nyní u vybraného mateřského produktu ukazuje i dodavatel, název dodavatele a všechny čárové kódy. Krom toho i ID mateřského produktu, které lze...

Vylepšili jsme vyhledávání


Vyhledávání produktů na klasických eshopech jsme o něco vylepšili, aby bylo přívětivější pro uživatele. Nyní nezáleží na přesném pořadí vyhledávaných slov a také jsou...

Vylepšení Upsellu – sleva a automatický výběr produktů


Zapracovali jsme na funkci Upsell, kterou si můžete zapnout v nastavení každého eshopu. Na děkovací stránce se zobrazí seznam produktů, které si uživatel může jedním kliknutím...

Filtrace v objednávkách – počet zboží OD – DO


Nyní můžete v objednávkách filtrovat podle počtu produktů v nich obsažených. Je to celkem náročná operace a proto se počet produktů v objednávkách cachuje. Viz obrázek....

Průměrná marže a přirážka ve skladu


Pro aktuálně vyfiltrované mateřské produkty ve skladu nyní vidíte průměrnou marži (v % i v absolutních číslech) a i přirážku. Tyto hodnoty se počítají pro produkty s vyplněnou...

Emailing – počet odhlášení z newsletteru


V přehledu emailových newsletterů nyní vidíte nový sloupeček – počet odhlášení. Bude zobrazovat, kolik uživatelů se z odběru newsletterů odhlásilo. Zpětně to už nezjistíme,...

Pošta bez hranic – sledovací url


Pokud využíváte API napojení na Poštu bez hranic, tak se k nově přidaným objednávkám automaticky ukládá sledovací url zásilky. Stejně jako u Zásilkovny nebo při manuálním...

Vlastní odesílací doména pro emaily


Odchozí emaily se pro lepší doručitelnost odesílají z naší ověřené domény exitXXXX@shops.exitshop.cz, případně exitXXXX@customers.exitshop.cz (ze Zákazníků, XXXX je ID eshopu)....

Ikonka hmotnosti v objednávkách


Pokud máte vyplněny hmotnosti v mateřských produktech, jejich součet se vám nyní ukáže u každé objednávky formou ikonky. Hmotnosti dále můžete využít na omezení dopravců...

Poznámky na dodacím listu a na expediční stránce


Poznámky v administraci jsme interně rozdělili do 10 kategorií a tady jsou první vylepšení, které to přináší: Na dodacím listu se ukazuje pouze poznámka od zákazníka, kterou...

Vylepšené stránkování na klasických eshopech


Stránkování dostalo dvě nové funkce, které si můžete zapnout: Tlačítko Zobrazit vše – které dělá přesně to, co říká. Zobrazí všechny produkty v kategorii na jedné...

Krátká odstávka serveru 23.1.2018 po 23h


Ve středu 23.1.2018 po 23h proběhne několikaminutová odstávka serveru. Budeme měnit konfiguraci Apache serveru tak, aby nedocházelo k přerušení spojení, na které jste možná při práci...

Vylepšení odkazů pro dodavatele – tři nové funkce


Odkazy skladu pro dodavatele mají tři nové funkce: Synchronizace podle eshopu – vedle dodavatele a názvu dodavatele je to třetí způsob, jak si udržet seznam produktů v odkazu...

Tlačítko zpět a detail produktu


Když má uživatel otevřený detail produktu na jednostránkovém eshopu, tak při stisknutí tlačítka zpět se detail zavře. Doposud ho musel zavřít kliknutím na křížek nebo na volné...

Více obrázků u produktu i pro běžné produkty


Od nepaměti lze v mateřském produktu přidat krom hlavního obrázku i další a díky párování ve skladu se tyto obrázky zobrazí na všech eshopech. Nyní je možné přidat další...

Pokročilý retargetingový kód pro Sklik


Dokončili jsme crowdfundingovou kampaň “Pokročilé nastavení retargetingového kódu Seznam / Sklik“. Stačí funkci zapnout a vyplnit ID – automaticky na eshop vloží skript včetně...

Připomenutí změny DNS záznamů u domén


Pokud jste ještě u všech eshopů nepřenastavili DNS záznamy, prosím udělejte tak do konce ledna. Eshopy s doménami, které míří na starý server po tomto termínu nebudou fungovat....