Domů > Exitshop Blog

Exitshop Blog

Fake množství


Fake množství (nebo také zvýšené množství) v ExitShopu znamená většinou zboží, které má skladem dodavatel nebo ho máte na externím skladě. Případně prostě chcete na eshopu...

Pokladna a Zásilkovna


Při vytváření objednávky skrz Pokladnu, resp. spíše při Zopakování už existující objednávky nyní můžete vyplnit pobočku Zásilkovny....

Testování děkovací stránky i z dopravce


Pro testování děkovací stránky si nemusíte vytvářet fejkové objednávky, ale můžete použít tlačítko Zobrazit ukázkovou potvrzovací stránku. Zatím to šlo jen u té výchozí ze...

Drobné vylepšení naskladňovací stránky


Na stránce naskladnit / vyskladnit se nyní u vybraného mateřského produktu ukazuje i dodavatel, název dodavatele a všechny čárové kódy. Krom toho i ID mateřského produktu, které lze...

Vylepšili jsme vyhledávání


Vyhledávání produktů na klasických eshopech jsme o něco vylepšili, aby bylo přívětivější pro uživatele. Nyní nezáleží na přesném pořadí vyhledávaných slov a také jsou...

Vylepšení Upsellu – sleva a automatický výběr produktů


Zapracovali jsme na funkci Upsell, kterou si můžete zapnout v nastavení každého eshopu. Na děkovací stránce se zobrazí seznam produktů, které si uživatel může jedním kliknutím...

Filtrace v objednávkách – počet zboží OD – DO


Nyní můžete v objednávkách filtrovat podle počtu produktů v nich obsažených. Je to celkem náročná operace a proto se počet produktů v objednávkách cachuje. Viz obrázek....

Průměrná marže a přirážka ve skladu


Pro aktuálně vyfiltrované mateřské produkty ve skladu nyní vidíte průměrnou marži (v % i v absolutních číslech) a i přirážku. Tyto hodnoty se počítají pro produkty s vyplněnou...

Emailing – počet odhlášení z newsletteru


V přehledu emailových newsletterů nyní vidíte nový sloupeček – počet odhlášení. Bude zobrazovat, kolik uživatelů se z odběru newsletterů odhlásilo. Zpětně to už nezjistíme,...

Pošta bez hranic – sledovací url


Pokud využíváte API napojení na Poštu bez hranic, tak se k nově přidaným objednávkám automaticky ukládá sledovací url zásilky. Stejně jako u Zásilkovny nebo při manuálním...

Vlastní odesílací doména pro emaily


Odchozí emaily se pro lepší doručitelnost odesílají z naší ověřené domény exitXXXX@shops.exitshop.cz, případně exitXXXX@customers.exitshop.cz (ze Zákazníků, XXXX je ID eshopu)....

Ikonka hmotnosti v objednávkách


Pokud máte vyplněny hmotnosti v mateřských produktech, jejich součet se vám nyní ukáže u každé objednávky formou ikonky. Hmotnosti dále můžete využít na omezení dopravců...

Poznámky na dodacím listu a na expediční stránce


Poznámky v administraci jsme interně rozdělili do 10 kategorií a tady jsou první vylepšení, které to přináší: Na dodacím listu se ukazuje pouze poznámka od zákazníka, kterou...

Vylepšené stránkování na klasických eshopech


Stránkování dostalo dvě nové funkce, které si můžete zapnout: Tlačítko Zobrazit vše – které dělá přesně to, co říká. Zobrazí všechny produkty v kategorii na jedné...

Krátká odstávka serveru 23.1.2018 po 23h


Ve středu 23.1.2018 po 23h proběhne několikaminutová odstávka serveru. Budeme měnit konfiguraci Apache serveru tak, aby nedocházelo k přerušení spojení, na které jste možná při práci...

Vylepšení odkazů pro dodavatele – tři nové funkce


Odkazy skladu pro dodavatele mají tři nové funkce: Synchronizace podle eshopu – vedle dodavatele a názvu dodavatele je to třetí způsob, jak si udržet seznam produktů v odkazu...

Tlačítko zpět a detail produktu


Když má uživatel otevřený detail produktu na jednostránkovém eshopu, tak při stisknutí tlačítka zpět se detail zavře. Doposud ho musel zavřít kliknutím na křížek nebo na volné...

Více obrázků u produktu i pro běžné produkty


Od nepaměti lze v mateřském produktu přidat krom hlavního obrázku i další a díky párování ve skladu se tyto obrázky zobrazí na všech eshopech. Nyní je možné přidat další...

Pokročilý retargetingový kód pro Sklik


Dokončili jsme crowdfundingovou kampaň “Pokročilé nastavení retargetingového kódu Seznam / Sklik“. Stačí funkci zapnout a vyplnit ID – automaticky na eshop vloží skript včetně...

Připomenutí změny DNS záznamů u domén


Pokud jste ještě u všech eshopů nepřenastavili DNS záznamy, prosím udělejte tak do konce ledna. Eshopy s doménami, které míří na starý server po tomto termínu nebudou fungovat....

Editace hlášky “Není dostupná žádná doprava”


Tuto hlášku si můžete nyní upravit v Nastavení eshopu -> Nákupní košík – doprava a platba. Může se hodit, pokud máte dopravce omezené cenou nebo hmotností a pro aktuální obsah...

Faktury si můžete nastavit zvlášť pro každou fakturační adresu


Nastavení faktur – tedy logo, podpis, reklamační adresa, číslo účtu a další si můžete nyní nastavit nejen pro všechny země zvlášť, ale také pro každou fakturační adresu...

Plovoucí banner na eshopech se nyní dá zavřít


Některé zákazníky může váš plovoucí banner na okraji stránky pobouřit. Nyní jim můžete dát možnost jej trvale zavřít, křížkem. Zavření plovoucího banneru povolíte v...

Editor nyní vkládá odstavce místo nových řádků


Editor textů v ExitShopu nyní vkládá při stisknutí klávesy Enter odstavec (<p>, včetně mezery pod ním). Doposud vkládal nový řádek (<br>). Pokud budete chtít vložit jen...

Zrychlení našeptáváče při naskladňování ve skladu


A také při vyskladňování. Už není nutné aby si prohlížeč stáhnul všechny mateřské produkty a hledal v nich, hledání probíhá ajaxově na serveru. Zrychlí se tím mnohonásobně...

Hromadné úpravy ve skladu – více akcí najednou


Vylepšili jsme hromadnou úpravu mateřských produktů – nyní se po každé úpravě modální okno nezavře a stránka neobnoví, ale můžete pokračovat v úpravách dále. Jak to...

Položka “Ostatní” ve filtrování


Pokud nějaký produkt nemá vlastnost pro filtrování vyplněnou, můžete si v nastavení eshopu (sekce Kategorie, řazení a filtrování) zapnout funkci, která ho zařadí do sekce...

Jak otevřít CSV zákazníků z ExitShopu v Excelu


CSV je kódováno v UTF-8. Excel předpokládá starší Windows kódování, proto je potřeba u otevírání souboru použít malou fintu, viz video:

Neaktivní produkty v klasickém eshopu – zobrazení hlášky


Pokud návštěvník přejde (z jiného webu / reklamy) přímo na detail neaktivního produktu (je např. vyprodaný a máte nastaveno aby se takové produkty skrývaly), na jednostránkovém...

Jednostránkové eshopy – dvě nové funkce v košíku


Jednostránkový eshop dostal dvě nové funkce. Obě jsou deaktivované a můžete si je zapnout. První z nich se jmenuje Zobrazit křížky pro odebírání produktů – v...