Domů >
Exitshop Blog >
Zákaznický kredit – umožněte svým zákazníkům dobíjení kreditu
Zákaznický kredit – umožněte svým zákazníkům dobíjení kreditu
Michal Škoula
15.03.2022 Návod
V ovládacím panelu klasického eshopu, v sekci Zákaznické účty -> Nastavení najdete možnost zapnout si dobíjení kreditu.
Po zapnutí se v eshopu automaticky vytvoří skrytý dopravce „Elektronicky“. Při dobíjení kreditu zákazníkovi (v editaci jeho účtu) se totiž vytvoří objednávka s hodnotou kreditu a právě s tímto dopravcem. Můžete mu nastavit výchozí stav objednávky a případně i zaslání faktury zákazníkovi, tak jak to znáte z ExitShopu.
Po aktivaci vaši zákazníci (přihlášení) uvidí ve svém účtu tlačítko dobít kredit:
A také historii dobití:
Zákazníkovi se pak v košíku ukáže možnost platby kreditem, pokud má dostatečný kredit, může ho použít. Pomocí zástupných znaků si do názvu dopravce (kterému v editaci dáte způsob úhrady – kredit) můžete vložit aktuální hodotu kreditu např. takto:
Objednávka zaplacená kreditem má nulový součet (je v ní kredit vyjádřen jako produkt se zápornou cenou).
Do statistik se kredit vůbec nezapočítává. Objednávka vzniklá dobitím kreditu je automaticky ze statistik vyloučena. Kreditový pohyb v reálné objednávce, který ji nuluje, se také nezapočítává. Prodané produkty ano, tak aby vše bylo jako v normální objednávce.