Domů > Exitshop Blog > Rozpis zdroje konverzí, filtrace podle UTM

Rozpis zdroje konverzí, filtrace podle UTM

Exitshop - Rozpis zdroje konverzí, filtrace podle UTM Rozpis zdroje konverzí, filtrace podle UTM (Foto: Freepik.com)

Tyto novinky jsou v Exitshopu už několik měsíců, ale stojí za to se o nich zmínit.

V objednávkách můžete filtrovat podle UTM parametrů:

Ve statistikách jsme vylepšili spodní box Zdroj konverze. Kromě koláčového grafu tam najdete tři tabulky - data seskupená podle UTM source, podle source + medium a podle source + medium + campaign. Máte tedy k dispozici detailní rozpis ve třech úrovních. Každý řádek si navíc můžete rozkliknout a získáte tyto informace podle dnů, týdnů a měsíců.

Dále jsme rozšířili filtraci v boxu prodaných mateřských produktů. Nyní se tento filtr projeví i do některých dalších tabulek ve statistikách: