Michal Škoula
19.11.2024 Novinka
V zákaznických účtech jsme provedli další várku vylepšení. Některé změny jsou aktivní ihned, některé (typicky nová tlačítka a sekce) si musíte aktivovat v nastavení zákaznických účtu, typicky vyplněním popisku.
Zákazník si ve svém účtu může přidal další dodací adresy a v košíku pak mezi nimi přepínat.
Do editace jsme přidali i oslovení (pokud máte aktivní funkci Oslovené v košíku, předvyplní se) a datum narození. S tím zatím dále nepracujeme.
Zákazník si nyní může změnit email (pokud ho ještě nikdo nepoužívá) - proběhne pak klasické ověření aktivačním odkazem, že mu patří. Objednávky mu v účtu zůstanou.
Při registraci nového zákazníka nechodí heslo do emailu, ale zákazník si jej nastavuje sám při aktivaci.
Zákazník má možnost si nechat znovu zaslat aktivační odkaz.
Po přihlášení do svého účtu vidí zákazník seznam objednávek - nad ním mu můžete nechat zobrazit "akční tlačítka", mířící na vybrané CMS stránky.
V detailu objednávky je nové tlačítka "Objednat znovu", které přidá do košíku produkty z minulé objednávky.
V seznamu zboží v objednávce pak dokonce dvě nová tlačítka - reklamovat a vrátit zboží, které taky vedou na CMS stránky.
Přidali jsme sekci Zakoupené zboží, kde zákazník najde všechny produkty, které si kdy objednal.
Další sekcí jsou Oblíbené produkty, kam si zákazník může ukládat produkty a to jak ze sekce Zakoupené zboží, tak z detailu produktu (pouze šablona Next).