Rok 2020 byl pro ExitShop zlomový – překročili jsme hranici obratu 2 miliardy Kč (kumulovaný obrat od roku 2014 :D).
Corona eshopům přála a tak i tento rok je rekordní – jestliže minulý rok jsme vyrostli (v počtu objednávek) o 38%, nyní máme meziroční růst dokonce 55%!
Přikládám několik grafů, vždy jde o poměr podle počtu objednávek, protože na tom se to zkrátka počítá jednodušeji.
První obrázek nám ukáže počet objednávek podle typů eshopů. Dalo se čekat, že klasický eshop nadále vede.
Na dalším grafu vydíme poměr přepravců podle počtu objednávek. Zajímavé je, že pro dva nejpoužívanější přepravce – PPL a ČP – nemáme API napojení. To máme naopak pro méně zastoupené přepravce – PBH, Zásilkovnu, GLS, InTime a DPD.
Na dalším grafu vydíme poměr typů plateb podle počtu objednávek. Zcela kraluje dobírka, to se dalo čekat.
Nejvíce objednávek bylo samozřejmě z Česka. Graf podle zemí:
Přikládám ještě graf podle prohlížečů. Vévodí Chrome a s velkým odstupem Firefox:
A co města? Nejčastěji jsme posílali samozřejmě do Prahy. Následují další velká česká města a také Bratislava a Budapešť. TOP10:
A zakončíme to ještě křestními jmény. Toto je TOP10. Zajímavé je, že 7 z TOP10 jmen je ženských. Děláme eshopy pro ženy? Nebo mají ženy menší diverzitu jmen?